ویدال: رم تیم باکیفیت‌تری نسبت به یوونتوس است

ویدال: رم تیم باکیفیت‌تری نسبت به یوونتوس است

ویدال: رم تیم باکیفیت‌تری نسبت به یوونتوس است

 

آرتورو ویدال

آرتورو ویدال

 تیم‌های یوونتوس و رم در حالی فردا شب (یک‌شنبه) در حساس‌ترین دیدار از هفته ششم سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند که رقابت تنگانگی را از همین ابتدای فصل جاری در صدر جدول با یکدیگر دارند.

آرتورو ویدال در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: رم تیم باکیفیتی است و بازیکنان سرعتی دارد. شاید یوونتوس به نسبت کیفیت کمتری داشته باشد ولی ما یک تیم هستیم. ما با به هم فشردگی و رد و بدل کردن توپ بین یکدیگر حریف را تحت‌تأثیر خودمان قرار می‌دهیم و زمانی هم که تحت‌ فشار هستیم، می‌دانیم چه کنیم.

وی افزود: یووه به نسبت تیم‌های دیگر بیشتر تحت‌ فشار است چون در 3 سال اخیر اسکودتو را فتح کرده است. ما همواره با جان و دل‌مان بازی می‌کنیم که این طور بازی کردن را دوست دارم چون تحت‌ فشار بودن باعث به وجود آمدن انگیزه می‌شود.

هافبک 27 ساله بانوی پیر همچنین در خصوص شایعاتی که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 مبنی بر جدایی‌اش از یوونتوس مطرح بود، گفت: تنها می‌توانم بگویم که از بودن در تورین خوشحالم و همسر و پسرم هم عاشق اینجا هستند. خوشحالی خانواده‌ام هم از پول یا هر چیز دیگری برایم مهمتر است. در یوونتوس خوشحالم چون خانه‌ام است. ترک خانه هم همیشه کار دشواری است، این‌طور نیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]